اخبار تکنولوژی
red blue black green red blue black green امروز


به وبسایت اخبار و اطلاعات فناوری های روز دنیا خوش آمدید . با نظرات خود ما را در ادامه راه یاری کنید. با تشکر مدیریت سایت

موبایل
لپ تاب
تبلت
تلوزیون
دوربین
متفرقه
بررسی تخصصی

شهريور 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390


LEO MEHDI
TMWT
نرم افزار من
پرنس وپرنسس
دانلود . سرگرمی . تفریح
Laugh & Love
games
بهترین های هر چی
یاحسین
فقط خدا
عنوان لینک
ضد ماده
ویترین گیم
MEGA WEB
بهترین سایت موزیک ایرانی
✰✯✮✭✬✫✪✩در هم و از همه جا☠✈♐❣❤❦
انواع عکس و خبر ورزشی
Paydar Download
...(0_+)همه چی درمورد هک و ویروس ساخت تا ارسال پسورد چنجر تا هک تلفن نامبر(0_+)...
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار تکنولوژی و آدرس newstech.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

قالب سبزفروشگاه قالب

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


آخرين مطالب ارسالي
اپل استورهای امریکا به فارسی زبانان کالا نمی فروشند
پرده بردای از لپ تاپ های جدید سامسونگ
شکست گالکسی اس 3 در برابر Meizu MX
قیمت مدل Unlocked اس 3 در انگلستان (آپدیت)
گلکسی اس 3 تنها نخواهد ماند
جدی ترین رقیب گلکسی اس 3 متولد شد
مشخصات کلی گلکسی اس 3
گزارش تصویری از مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی اس 3
بنچ مارک گلکسی اس 3 منتشر شد
بررسی اسمارت فون گالکسی اس 3 سامسونگ
گلکسی اس سوم رسما در لندن رونمایی شد
تصاویری از سامسونگ گالکسی اس 3
آیا گلکسی S3، نسخه ویندوز فون 8 در راه است ؟
لپ تاپ های 4 هسته ای اچ پی پاویلیون G6 و G7
انتشار تصویری از بلک بری Curve 9320
سونی LT29i، قدرتمندترین اسمارت فون سونی
درز اطلاعات و تصاویری از سونی ST21i
نمودار بنچ مارک AnTuTu در مورد اس 3
پردازنده 4 هسته ای جدید سامسونگ معرفی شد

بررسی Galaxy Tab 7.0 Plus
زمان انتشار : 11:52 | دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:مقایسه اکسپریا اس با موتورولا دروید ریزر,لیست 20 اسمارت فون برتر دنیا ( ژانویه 2012 ,بررسی Galaxy Tab 7,0 Plus,
دسته بندی : <-PostCategory->

 

طراحی

IMG_5494.jpg

IMG_5420.jpg

Galaxy tab 7.0 Plus که با ضخامت تقریبی 10.2 میلیمتر، نازک ترین تبلت هفت اینچی فعلی است، توانسته با طراحی جذاب و ویژه خود، بیش از اینکه شبیه گلکسی تب هفت اینچی اصلی اولیه باشد، خود را به طراحی تبلت های امروزی همچون گلکسی تب ۱۰ اینچی، زوم موتورولا و فلایر اچ تی سی شبیه کند. در روی آن، اطراف صفحه نمایش شاهد نوار مشکی رنگی هستیم که آن را کاملا شبیه تبلت های ۱۰ اینچی سامسونگ نموده است، اما محل قرارگیری لوگوی سفید سامسونگ بر روی آن برعکس مدل ۱۰ اینچی، بر روی ضلع کوتاه تر است. در بالای آن هم می توانید یک دوربین ۲ مگاپیکسلی کوچک، سنسور نورسنج و اسپیکر ویژه مکالمه را ببینید.

البته این تبلت جمع و جور و خوش دست به گونه ای طراحی شده که صفحه آن در چهار جهت می چرخد و شما از هر طرف که بخواهید می توانید از آن استفاده کنید. ولی محل قرارگیری سوکت هندزفری در یک گوشه ضلع کوچک بالای دستگاه (به جای قرار گیری در وسط) نشان دهنده آن است که این تبلت بیشتر برای استفاده در حالت افقی یا لنداسکیپ طراحی شده است. نسبت طول به عرض آن هم با تبلت های ۱۰ اینچی موجود کاملا متفاوت بوده و کشیده تر است، اما این مورد نه تنها از قابلیت های آن نکاسته، بلکه دست گیری و حمل آن را را هم راحت تر نموده. به شکلی که به راحتی می توانید آن را در جیب های بزرگ پالتو، شلوار جین یا جیب داخلی کت تان قرار دهید. دور تا دور این تبلت با نوار فلزی براقی پوشانده شده که علاوه بر ایجاد شخصیتی ویژه برای آن، تبلت را در مقابل ضربات حاصل از سقوط و برخورد با سطوح سخت محافظت می کند. مانند اکثر مدل های دیگر تبلت شما امکان تعویض باتری را ندارید و پشت گلکسی تب سون پلاس از پلاستیک سفید یک دستی پوشانده شده که همراه با زیبایی، در همان نگاه اول حس استحکام را به شما منتقل می کند.


IMG_5432

IMG_5430.jpg

طبق روال جدید تولید گجت های اینچنینی، سامسونگ سعی کرده به سوی سادگی و حداقل دکمه و پورت فیزیکی حرکت کند. در پایین این تبلت تنها ورودی کابل ۳۰ پین را می بینید که در دو طرف آن هم دریچه های اسپیکر دستگاه قرار گرفته اند، بر روی صفحه هیچ اثری از کلید های فیزیکی نیست و همه کارها را باید با دکمه های لمسی انجام دهید.

در سمت راست دکمه های کم و زیاد کردن صدا و پاور دستگاه واقع شده اند، البته تا حد امکان در سطح نوار فلزی تبلت و هم رنگ با آن هستند و برای کم و زیاد کردن صدا از دکمه ای یک تکه و دوکاره استفاده شده که فشردن دو طرف آن، کار تنظیم صدا را برای تان انجام می دهد.


IMG_5427.jpg

IMG_5428.jpg

IMG_5431.jpg

در سمت چپ ورودی های کارت حافظه میکرو اس دی و سیم کارت قرار دارند که آنها هم با پلاستیک هایی هم رنگ نوار نقره ای دور دستگاه پوشانده شده اند. شما در گلکسی تب سون پلاس می توانید از سیم کارت های معمولی استفاده کنید و دردسر تهیه میکروسیم کارت را ندارید. ضمن اینکه این تبلت جایگزین تلفن شما نیز می شود و قابلیت برقراری تماس های تلفنی هم با آن وجود دارد.

در بالای تبلت هم تنها ورودی ۳.۵ اینچی هندزفری و هدفون قرار دارد.


محتویات جعبه

IMG_5408.jpg

IMG_5411

هنگامی که جعبه گلکسی تب 7.0 پلاس را باز می کنید، هیچ چیز خارق العاده و یا ویژه ای درون آن نمی یابید. بلکه همانند تمامی گجت های شببه به خود، تنها حاوی تبلت، کابل تبدیل ورودی ۳۰ پین دستگاه به یو اس بی، جهت اتصال به کامپیوتر و شارژر، شارژر دو تکه و هندزفری زیبا و سفید رنگ آن با مارک سامسونگ خواهید بود. البته خود جعبه حسابی قرص و محکم بوده و به شکل زیبایی طراحی شده است. و درون آن هر یک از این موارد جای ویژه خود را داشته و بدون هیچ گونه مزاحمت و فشاری در کنار هم قرار دارند.


سخت افزار و باتری

IMG_5480

همانطور که قبلا هم در نارنجی خواندید، این دستگاه بر خلاف گلکسی تب اصلی، به یک گیگابایت رم و پردازنده ۱.۲ گیگاهرتزی دو هسته ای مجهز است. واحد گرافیکی آن Mali-400MP بوده و با ظرفیت های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه می شود. البته در صورت لزوم می توانید تا ۳۲ گیگابایت حافظه میکرو اس دی هم روی آن بگذارید. دارای وای فای دو بانده بوده و مسلما از اینترنت سیم کارت هم می تواند استفاده کند. از دیگر قابلیت های آن می توان به جی پی اس، سنسور شتاب سنج، ژیروسکوپ وقطب نمای دیجیتال اشاره کرد.

طبق اندازه گیری های آزمایشگاهی، باتری لیتیوم یون ۴۰۰۰ میلی آمپری این تبلت باید بتواند تا ۸ ساعت پخش ویدیو و ۴۰ ساعت مکالمه دوام بیاورد. در بررسی ما هم به نسبت خوب عمل کرد، اما اگر همیشه از جی پی آر اس یا وای فای استفاده می کنید، مشغول مکالمه، بازی یا تماشای ویدیو و کتابخوانی هستید، بیش از ۴.۵ تا ۵ ساعت نباید از آن انتظار داشته باشید و در بهترین حالت ممکن کارکرد آن به ۶ ساعت رسید. البته همین مقدار هم در مقایسه با برخی مدل های بازار عدد نسبتا خوبی است. از طرفی هم از باتری کوچک درون یک تبلت هفت اینچی نباید توقعاتی همانند باتری های بزرگ تبلت های ۱۰ اینچی داشت.


صفحه نمایش و دوربین

IMG_5440.jpg

IMG_5422.jpg

بر خلاف دیگر مدل های گلکسی تب جدید که از صفحه نمایش Super AMOLED plus بهره می برند، در گلکسی تب سون پلاس شاهد یک صفحه نمایش ال سی دی PLS چند لمسی با رزولوشن 1024 در 600 پیکسل و تراکم پیکسل ۱۷۰ هستیم. البته کیفیت آن نسبتا رضایت بخش بوده و به هیچ وجه باعث آزار شما نمی شود اما به هر حال رزولوشن واقعا راضی کننده نیست. هرچند که در نور مستقیم خورشید کمی با آن مشکل خواهید داشت.

این صفحه نمایش همچنین کیفیت لمسی همانند گلکسی نکسوس و یا آی پد را در اختیارتان نمی گذارد و حساسیت آن کمتر است. به گونه ای که در هنگام استفاده همزمان از این تبلت با ابزارهای نام برده، احساس می کنید که صفحه کمی سفت است و به خوبی به انگشتان شما پاسخ نمی گوید. اما در مقایسه با بسیاری از موبایل ها و گجت های لمسی بازار، کیفیت بسیار بهتری داشته و حساسیت کمتر آن، به هیچ وجه در استفاده های روزمره شما مشکل ساز نمی شود.

گلکسی تب 7.0 پلاس از دو دوربین بهره می برد. یک دوربین دو مگاپیکسلی در جلو برای تماس های تصویری و برنامه های تماس ویدیوی همچون اسکایپ و یک دوربین ۳.۲ مگاپیکسلی مجهز به فلاش LED در پشت تبلت. دوربین ۳.۲ مگاپیکسلی دارای فوکوس خودکار بوده و می تواند تصاویری با رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل برای تان فراهم آورد. البته کیفیت ضبط ویدیوی 720p آن رضایت بخش تر از عکس برداری است و همانند دوربین های با کیفیت اسمارت فون ها نمی توان روی آن حساب کرد.


سیستم عامل و سازگاری با زبان فارسی

IMG_5570.jpg

یکی از نکات مثبت این تبلت، اندروید ۳.۲ (هانی کام) آن است که به رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ مجهز شده است. تبلت اصلی هفت اینچی سامسونگ با اندروید ۲،۲ کار می کرد که بیشتر ویژه اسمارت فون ها بود تا قابل استفاده در تبلت ها. البته در صورت ارتقا سیستم عامل گلکسی تب سون پلاس به اندروید 4.0 در آینده، قابلیت های آن جذاب تر هم خواهند شد.


IMG_5570.jpg

IMG_5448.jpg

برخی برنامه های پیش فرض سامسونگ بر روی این تبلت نصب هستند که کار با آن را لذت بخش تر از قبل می کنند. قابلیت های مانند Social Hub برای مدیریت تمام شبکه های اجتماعی در یک محل یا برنامه ای مانند Pulse (که البته برای ای او اس هم وجود دارد) برای تهیه یک کتابچه جذاب از اخبار و سایت های مورد علاقه تان، تا نسخه جدید اپلیکیشن جیمیل و دسترسی به سامسونگ اپز تجربه جذابی از کار با یک تبلت را برای تان فراهم می آورند.


IMG_5445.jpg

IMG_5449.jpg

با نصب برنامه Ndrive از مارکت سامسونگ اپز، برای بیشتر شهرهای بزرگ ایران و راه ها یک نقشه راهنمای سخنگو با امکان تعیین مسیر و اصلاح مسیر در اختیار خواهید داشت. امکانات مولتی تسک تاچ ویز هم کار با برنامه ها را بسیار راحت تر کرده اند. جالب اینکه با وجود پردازنده قدرتمند دو هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی هیچگاه با کندی و مشکل برای استفاده از چند برنامه و یا سویچ بین برنامه ها مواجه نمی شوید.


IMG_5460.jpg

مرکز کنترل قابلت های مختلف، مانند نور صفحه نمایش، وای فای، جی پی اس و بلوتوث هم با یک تپ در گوشه صفحه خانگی تبلت به شکل زیبایی در اختیارتان قرار می گیرند.


IMG_5456.jpg

البته سیستم اخطار یا نوتیفیکیشن جالب این تبلت را هم نباید فراموش کنیم که با باز کردن پنجره کوچکی در نوار ابزار، شما را از هر اتفاقی در برنامه های تبلت مطلع می کند.

از دیگر قابلیت های جالبی که در این نسخه از اندروید می بینید، امکان زوم و جابجایی آیکون ها با حرکت دادن خود تبلت است. تنها کافی است بر روی عکس یا مرورگر دو انگشت را روی صفحه قرار دهید. حال با خم کردن دستگاه به سمت خودتان می توانید بزرگنمایی را بیشتر کنید و با حرکت آن به عقب بزرگنمایی را کمتر کرده یا آن را از اندازه واقعی کوچکتر کنید. برای جابجایی آیکون ها هم تنها لازم است که آیکون مورد نظر را با دست گرفته و تبلت را به سمت راست یا چپ حرکت دهید تا همراه با این حرکت، آیکون به صفحات راست یا چپ منتقل شود. اضافه کردن برنامه ها هم به صفحات خانگی بسیار آسان است. در صفحه اپلیکیشن ها برنامه را نگه دارید تا تمامی پنج صفحه خانگی در پایین به صورت کوچک نمایان شوند. حال با کشیدن آیکون اپلیکیشن مورد نظر به صفحه دلخواه و رها کردن آن، میانبری را به صفحه خانگی اضافه کرده اید.


IMG_5466.jpg

IMG_5443.jpg

در این تبلت شما شاهد یکی از کامل ترین پشتیبانی های سامسونگ از زبان فارسی هستید. علاوه بر صفحه کلید لمسی تمام فارسی سامسونگ، شما در تمامی محیط ها قابلیت تایپ و نمایش خط فارسی را دارید. جالب اینکه در مرورگر پیش فرض تبلت پشتیبانی از فلش یازده نیز وجود دارد.


جمع بندی

IMG_5552.jpg

اگر به دنبال تبلتی جمع و جور می گردید که حمل آن آسان بوده و سبک وزن هم باشد (۳۴۵ گرم) این محصول سامسونگ می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. علاوه بر این، بر خلاف تصور برخی، در خصوص استفاده از اپلیکیشن های مختلف هم مشکلی نخواهید داشت و تقریبا در مارکت های رسمی و غیر رسمی اندروید می توانید تمام نیازهای کاری و سرگرمی خود را برطرف کرده و برنامه های موردنیازتان را بیابید. علاوه بر این مارکت اختصاصی سامسونگ هم با نام سامسونگ اپز روز به روز گسترده تر شده و همین حالا هم برنامه های کاربردی فراوانی داشته و برنامه های اختصاصی آن همانند NDrive با زبان و گویش فارسی، بر ارزش این مارکت می افزایند. قابلیت مولتی تسک این تبلت هم نسبتا خوب و قابل قبول است.

البته برخی مشکلات طراحی در تاچ ویز را هم نباید نادیده بگیریم. اینکه مثلا برای پیدا کردن دکمه منوی اپلیکیشن ها چند دقیقه ای سردرگم می شوید تا سرانجام آن را در بالا و راست صفحه با نوشته ای به نام Apps می یابید. یا اینکه برنامه ایمیل سامسونگ رمزهای عبوری که حاوی کاراکتر فاصله باشند را نمی فهمد و همچنین علی رغم وجود یک تسک منیجر کاملا کاربردی برای خالی کردن رم دستگاه و بستن برنامه های باز، امکان خالی کردن لیست برنامه های دم دست در منوی مولتی تسک را ندارید.

با این همه، مواردی همچون راحتی استفاده از سیستم عامل بهینه سازی شده با تاچ ویز و اندازه کاملا مناسب و وزن پایین آن، می توانند دلیل های بسیار خوبی برای انتخاب این تبلت هفت اینچی باشند. اگر شما هم به این تبلت علاقه مند شده اید، می توانید آن را با قیمت ۹۲۵ هزار تومان برای مدل ۱۶ گیگابایتی از نوع 3G خریداری کنید.




Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها: <-موبایل.MWC2012.لب تاب.تبلت.دوربین.بررسی تخصصی موبایل.سامسونگ گالکسی.گالکسی تب.آیپد.آیفون.سامسونگ گالکسی 3. قیمت موبایل->
نویسنده : عماد بازدید : بار

ابر برچسب
موبایل (56) , اسمارت فون سونی Xperia U رسما معرفی شد (38) , از HTC One V رسما رونمایی شد (36) , آیا گالکسی نوت 10 (34) , 1 در MWC معرفی میشود؟ (34) , فناوری (32) , اخبار تکنولوژی (32) , سامسونگ سیستم عامل بادا خود را با سیستم عامل لینوکس محور تیزن ادغام می کند (30) , پرندگان خشمگین وارد سال اژدها می‌شوند! (26) , سامسونگ سیستم عامل جدید خود را روانه بازار کرد (26) , اخبار داغ از فناوری (24) , نگاهی به مهمترین تلفن های همراه معرفی شده در نمایشگاه (24) , مقایسه اکسپریا اس با موتورولا دروید ریزر (22) , سریعترین تلفن همراه جهان هم معرفی شد + عکس (22) , لیست 20 اسمارت فون برتر دنیا ( ژانویه 2012 (20) ,

عماد

دانلود جدیدترین آهنگها و اخبار موسیقی
پارکور
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
قالب سبز

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 460
بازدید دیروز : 457
بازدید هفته : 1461
بازدید ماه : 2409
بازدید کل : 71890
تعداد مطالب : 249
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1




Pichak go Up

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران